prohit zaposleni klicni center
 

Storitve

Pot do plačila vaših terjatev… so naše storitve. Plačilna nedisciplina je že vrsto let globoko zakoreninjena v slovenski družbi in poslovni praksi, njene posledice pa postajajo v zadnjem času vse bolj usodne. Zato vam s pomočjo naših storitev predstavljamo pot do plačila/rešitve, kako ukrepati in rešiti ta nujen problem in kako je mogoče plačilno nedisciplino obvladati.

Smo specializirani za celovito izterjavo od valute zapadlosti do dokončnega poplačila.

Za vas izvajamo naslednje storitve:

 

 

Ohranjanje dobrih odnosov z dolžnikom v procesu izterjave?

Zavedati se moramo, da imamo v fazi izterjave opravka z ljudmi ali podjetji, ki so se znašli v različnih situacijah, kronično pomanjkanje obratnih sredstev, izguba službe… . Običajno so ti dolžniki bolj ranljivi in občutljivi, zato mora biti komunikacija v odnosu do njih optimalna. Potrebno jim je ponuditi možnost, kako poplačati dolgove, istočasno pa jih seznaniti z vsemi posledicami neplačila.

Pomembno je, da razpolagamo z vsemi podatki o dolžniku, da poznamo strukturo njegovega dolga ter da v odvisnosti od tipa dolžnika izberemo in uporabimo ustrezno predstavitveno tehniko in veščino. Operaterji v klicnem centru morajo imeti razvite pomembne lastnosti kot so kredibilnost, torej so dovolj prepričljivi in strokovni, so odločni, prijazni, pokažejo zanimanje in znajo poslušati dolžnika.

Skratka, izterjava je postala prezahtevno delo, da bi ga zgolj improvizirali in ga izvajali amatersko. Pomembni so strokovni prijemi, kar pa pridobivamo in osvajamo skozi različne oblike izobraževanja strokovnega kadra od obvladovanja komunikacijskih veščin, konfliktnih situacij, do predstavitvenih tehnik, scenarijev klicanja ipd. Skupek vsega naštetega vpliva na to, da ohranjamo dobre odnose z dolžnikom tudi v prihodnje.

 

  • Izvensodna izterjava: 02 555 20 99
  • info@prohit.si
  • Prohit d.o.o., Tržaška cesta 37 A, 2000 Maribor