prohit zaposleni klicni center
 

Interno izobraževanje zaposlenih za prijazno in uspešno komunikacijo z dolžniki

Špela Cvilak | 28.06.2017

V prostorih našega podjetja te dni poteka interno izobraževanje na temo uspešne komunikacije in ravnanja s težavnimi strankami, pod vodstvom predavateljice Andreje Kanižar.


Izterjava terjatev je zelo občutljivo področje in pomeni komunikacijo z ljudmi, ki so se lahko znašli v različnih (neprijetnih) življenjskih situacijah. Zavedamo se, da je profesionalen odnos do dolžnika ključna prvina uspešne izterjave, zato temu področju posvečamo posebno pozornost in naše operaterje nenehno izobražujemo. Tudi za področje izterjave velikokrat drži stari slovenski pregovor, da lepa beseda lepo mesto najde. In tega načela se pri svojem delu poslužujejo tudi naši operaterji.

Interno izobraževanje je sestavljeno iz dveh sklopov - skupinske delavnice in osebnega "coachinga" ena na ena z operaterji v klicnih centrih izvensodne in sodne izterjave. Predavateljica Andreja Kanižar z našimi zaposlenimi deli dragoceno znanje in dolgoletne izkušnje, ter jim pomaga pri izboljšanju njihove komunikacije, tako govorne kot tudi pisne.

  • 152
  • Izvensodna izterjava: 02 555 20 99
  • info@prohit.si
  • Prohit d.o.o., Tržaška cesta 37 A, 2000 Maribor
sestava in pregled pogodb

Svetovanje in izobraževanje

Z izvajanjem seminarjev in svetovanj naše naročnike seznanjamo z aktualnimi novostmi in spremembami na področju izterjave terjatev.